Szukaj
Close this search box.

ZWROTY I REKLAMACJE

 

 

Szanowni Państwo,

jeśli produkt nie spełnił Państwa oczekiwań lub są podstawy do reklamowania go, bardzo prosimy o kontakt z naszym biurem: sklep@e-wabo.pl

Prosimy pamiętać, że mogą Państwo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu prześlemy Państwu formularz zwrotu/reklamacji. Formularz ten należy przesłać wraz z oryginałem dowodu zakupu. Mogą Państwo również samodzielnie napisać oświadczenie odstąpienia od umowy wraz z numerem konta na które mamy dokonać zwrotu. Po otrzymaniu zwracanego produktu, niezwłocznie zwrócimy Państwu pieniądze na podane konto.

 

Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
Nie przyjmę zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.

 

 

 

Procedura zwrotu, wymiany lub reklamacji

1. Prosimy o zgłoszenie chęci wymiany, zwrotu lub reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: sklep@e-wabo.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

Imię i Nazwisko

Numer zamówienia

Nazwa produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego

2. Po otrzymaniu zgłoszenia, obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania.

Wszystkie paczki prosimy wysyłać na nasz adres korespondencyjny:

WABO

ul. Górecka 164

61-424 Poznań

Z poważaniem

Właściciel e-WABO.pl